Taking too long? Close loading screen.
جی استایلیش
فرصتی برای بهتر دیده شدن شما

تبلیغات ؟ چگونه بهترین را داشته باشیم؟

تبلیغات ؟ چگونه بهترین را داشته باشیم؟

جی استایلیش بازاریابی

تبلیغات واژه آشنایی است که همه شما در زندگی روزمره خودتان با آن آشنا هستید. از زمان های بسیار دور بشر با انواع مختلفی از تبلیغات در زندگی خود مواجه بوده است. به معنای عام تبلیغات یکی از راه های ارتباط با مشتری در جهت رسیدن به فروش محصول و ارائه خدمات می باشد. البته باید بگویم این ارتباط به معنای صحبت و یا دیدار دو نفره نیست. به عنوان نمونه بسته بندی محصولات، تخفیفات فصلی و غیره نیز به نوعی یکی از انواع شیوه های تبلیغ به شمار می رود. با پیشرفته‌تر شدن جوامع بشری و زندگی رو به رشد مردم انواع ابزارهای تبلیغاتی نوین هم از راه رسیدند که می توان به شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و غیره اشاره نمود.

تبلیغات

انواع ابزارهای تبلیغاتی را بشناسیم!

دیروز که در خیابان مشغول قدم زدن بودم، چشمم به یک کاغذ تبلیغ افتاد. تبلیغی عجیب که به صورت چاپی روی جعبه برق سر چهارراه چسبانده شده بود و رویش نوشته بود: طراحی سایت-صفحه اول گوگل.

کار به نوع تبلیغ و متنش ندارم. از اینکه چگونه سایتی طراحی می‌کند که همان اول، در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرد هم می‌گذرم. داشتم فکر می‌کردم که چه کسی ممکن است ناگهان سر چهار راه یادش بیاید که یک سایت لازم دارد که اتفاقا در صفحه اول گوگل هم باشد. بعد با خودش بگوید: چه خوب که من این تبلیغ را اینجا دیدم.

اصلاً بر فرض مخاطبانش را هم پیدا کند. فکر کنید در آن شلوغی چهارراه و ترافیک زنگ بزند و بگوید من یکی از این سایت‌ها می‌خواهم، بی زحمت یک خوبش را برایم طراحی کن.

ولی امروز، تبلیغات شما را حیرت‌زده می‌کند؛ وقتی که می‌بینید، چگونه پیام شما را مستقیم به دست کسی می‌رساند که نیاز دارد. همین‌قدر هوشمند و جذاب.

یکی از روش ها و تکنیک های مؤثر که می توانید از طریق آن اقدام به ترویج خدمات، محصولات و یا نظرات کنید، تبلیغات نامیده می شود. در عصر حاضر تبلیغات زیادی را از طرف شرکت ها در اطراف خود می بینیم که هر کدام سعی دارند تا برندشان را معرفی کنند. در واقع شما از طریق این روش ها می توانید تمامی اطلاعات مرتبط با کسب‌وکار خودتان را به دیگران نشان دهید و به نوعی از این طریق آن ها را به سمت خرید و یا استفاده از خدمات‌تان ترغیب کنید.

تبلیغات جی استایلیش

تبلیغات آنلاین

هر نوع تبلیغاتی را که اینترنت در آن دخالت داشته باشد و از طریق آن اجرا شود، تبلیغات آنلاین (تیلیغات دیجیتال) می‌گویند. شما می‌توانید در محیط‌هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، واتس آپ و غیره به مشتریان آنلاین دسترسی داشته باشید و تبلیغ کنید. حال تبلیغات آنلاین یا دیجیتال به صورت های مختلف و با ابزارهای متنوع انجام می‌شود که در ادامه به مهمترین ابزارهای تبلیغات آنلاین می‌پردازیم:

 تبلیغات تلفن همراه

تلفن‌های همراهی که قابلیت اتصال به اینترنت و نصب شبکه هایی همچون تلگرام، توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و غیره را دارند ابزار مهمی در تبلیغات به حساب می‌آیند. این نوع از تبلیغات تلفن همراه در کنار مزایای گوناگونی که دارند، ایرادهایی را هم دارند و ممکن است نتیجه ای معکوس داشته باشند و باعث شوند تا مشتریان خودتان را از دست بدهید. به همین خاطر یکی از حساس ترین و سخت ترین روش های تبلیغاتی هستند.

تبلیغات نامشهود

تبلیغات نامشهود به آن دسته از تبلیغات گفته می شود که به طور غیر مستقیم انجام می‌شود. این نوع از تبلیغات را به صورت غیر مستقیم در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیون و یا ماهواره ها می‌بینیم. این دسته از تبلیغات به صورت زیر پوستی و بدون اینکه متوجه چیزی شوید انجام می‌شود. به عنوان نمونه زمانی را در نظر بگیرید که مشغول تماشای یک سریال تلویزیونی هستید و نوشیدنی ها و خوراکی هایی را می بینید که مربوط به یک نوع برند خاص هستند.

بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها

نصب بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازدید جز روش‌های به‌روز و جدید است که طرفداران خاص خودش را دارد. برای اینکه در وب‌سایت‌های پر بازدید اقدام به سفارش بنر تبلیغاتی کنید، لازم است تا اول یک وب‌سایت برای خودتان طراحی کنید. بعد اطلاعات خودتان را که شامل شماره تماس و نشانی سایتتان است، در بنر سفارشی وارد کنید.

تبلیغات ویدیویی

شاید در نگاه اول فکر کنید که تبلیغات ویدئویی همان تبلیغات تلویزیونی هستند. اما باید بگوییم که این طرز فکر اشتباه است و تبلیغات ویدئویی با تبلیغات تلویزیونی کاملاً تفاوت دارد. این شیوه از بازاریابی به این صورت است که از محصولات تبلیغ شونده فیلم های کوتاهی گرفته می شود و بعد آن ها را در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام و غیره به اشتراک می گذارند. همچنین می‌توان تبلیغات ویدئویی را بین فیلم‌ها و سریال‌های پرمخاطب و یا سایت های پربازدید به اشتراک گذاشت. این شیوه از تبلیغ تأثیر به‌سزایی در جذب مخاطبان دارد. 

درج آگهی در وب‌سایت‌های تخفیفی

وب‌سایت‌های تخفیفی مکانی برای جذب بیشتر مشتری است. در این شیوه تبلیغ‌کننده‌ها محصولاتی را ارائه می‌کنند که تخفیف چند‌درصدی دارند. همان‌طور که می‌دانید تعداد این نوع از وب‌سایت‌های تخفیفی روز‌به‌روز در حال افزایش است و زمینه برای تبلیغاتی از این دست بیشتر فراهم می‌شود.

در وبسایت جی‌استایلیش بیشتر سعی در بالا بردن تبلیغات اینترنتی یا دیجیتل مارکتینگ دارد. با استفاده از بروشوری که مشاوران ما در اختیارتان می گذارند میتوانید اقدام به تبلیغات دیجیتالی کنید. برای ایم کار کافی هست که به شماره 0901852322 در واتس اپ پیام دهید تا راهنمایی شوید.

advertising

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *