Taking too long? Close loading screen.
جی استایلیش
فرصتی برای بهتر دیده شدن شما

شیطان پرادا میپوشد

شیطان پرادا میپوشد

سلام به دوستان خوب جی‌استالیش. اگر که فیلم شیطان پرادا می‌پوشد ندیدید حتما پیشنهاد میدم که این کارو بکنید. پرادا جز 3 برند برتر پرفروش دنیا هست.

اگر جزء افرادی باشید که اهمیت زیادی به کیفیت کیف و کفش هایتان می دهید، و گزینه اول تان نیز کیف کفش های چرم با کیفیت باشد، قطعا نام برند پرادا را تا کنون شنیده اید. در این مطلب به تاریخچه برند پرادا خواهیم پرداخت. برندی که در حوزه علاوه بر تولید کیف و کفش های با کیفیت چرمی در حوزه عینک و چمدان نیز فعال می باشد.

تاریخچه برند پرادا

برند پرادا نیز مانند بسیاری دیگر از برند های معتبر در حوزه تولید کیف و کفش چرمی، در ایتالیا بنا نهاده شده است. پرادا نیز یک برند خانوادگی می باشد و موسسان این برند ماریا پرادا و برادرش می باشدند.

موسس اصلی این برند را میتوان ماریو پرادا نامید. شهر میلان واقع در کشور ایتالیا محلی بود که برند پرادا در آنجا فعالیت اش را آغار کرد. بعد از اینکه برادر ماریو پرادا نیز به این برند پیوست، برند پرادا به فراتلی پرادا شناخته شد.


اولین محصولاتی که برند پرادا در آن دوره ارائه کرد، کیف و چمدان های مسافرتی بوده است. کیف های تولید شده پرادا به دلیل کیفیت بسیار خوب اش خیلی زود محبوب شد. این کیف ها تنها یک نقطه ظعف داشتند، و آن وزن بسیار زیاد اش بود.
برند پرادا در سال ۱۹۱۹ و در حالی که شش سال از عمرش می گذشت، به تامین کننده اصلی خانواده سلطنتی ایتالیا شد.

نام برند: پرادا

موسس: ماریا پرادا (موسس اصلی)

مکان تاسیس: میلان – ایتالیا

تاریخ تاسیس:  ۱۹۱۳

حوزه فعالیت: تولیدکننده پوشاک، عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی

موسس اصلی برند پرادا، یعنی ماریو پرادا در سال ۱۹۵۲ و پس از اینکه پرادا را به یک برند لوکس تبدیل کرده بود، درگذشت. فوت ماریو پرادا از یک سو و نداشتن یک وارث و جانشین مشخص، از یک سو به پیکره این برند آسیب زدند. ماریو پردا معتقد بود که خانم ها نباید وارد تجارت شودند و اجازه ورود دخترش به برند پرادا را نمی داد. در این بین تنها پسر ماریو نیز علاقه ای به تجارت نداشت.

سرانجام به ناچار دختر ماریو به نام لویزا و بر خلاف خواسته پدرش، مدیریت پرادا را در دست گرفت و به مدت ۲۰ سال مدیریت این برند را به عهده داشت. در این سال های برند پرادا شاهد کاهش ارزش برند خود بود که پس از روی کار آمدن لویزا، ارزش برند پرادا به صورت صعودی افزایش یافت.

در سال ۱۹۸۴، این برند به درون شکلی از زیبایی‌شناسی امروزی‌تر حمله برد و کیفی ساخته شده از جنس پوکونونایلون (ماده‌ای که در چادرهای نظامی به کار می‌رود) را وارد بازار کرد. این کیف، باداوم، ضد آب و زیبا بود و محصولی فوق‌العاده بود.

با گسترش پرادا، ایده‌آل‌های بلندپروازانه موچیادر طراحی‌هایش منعکس می‌شدند. این برند به خاطر برتری جذاب و اصلاح‌شده‌اش مشهور شد – در تضاد مستقیم با لباس‌های عجیب‌وغریب جنسی و پر زرق‌وبرق دار دهه ۸۰٫ در دهه ۹۰، پرادا در حوزه کالاهای لوکس حرف آخر را می‌ زد.

موچیا چند سال بعد توانست اولین کالکشن کفش های زنانه چرمی را نیز رونمایی کند. موچیا تصمیمی گرفت که در دوره های مدیریتی گذشته برند پرادا به آن کمتر پرداخته می شد.
موچیا تصمیم گرفت تا شعبات این برند را در سراسر جهان گسترش بدهد. او برای معرفی بهتر محصولات اش ابتدا فروشگاهی را در شهر ویا دلا اسپیگا افتتاح کرد. پس از گذشت یکسال شعبه های پرادا به نیویورک و مادرید نیز رسید. این اقدامات موچیا در راستای بین المللی کردن پردا بسیار موثر بود. و در حال حاضر دارای بیش از ۲۵۰ شعبه در سراسر جهان می باشد.

ساخت فیلم هالیوودی( شیطان پرادا میپوشد) احتمالا یک فیلم تبلیغاتی برای این برند می باشد. به هرحال این فیلم نقش بسیار خوبی در محبوبیت این برند داشته است.

پرادا در سال 1998 اولین فروشگاه خود را در لسآنجلس افتتاح کرد و بعد از آن شروع به بازگشایی فروشگاه‌های دیگری در منهتن و لاس‌وگاس کرد. میوشیا پرادا که در سال 1992 یک خط تولید جدید و مقرون به صرفه با نام میو میو را افتتاح کرده بود،بدنبال افتتاح شعب برند پرادا،اولین فروشگاه میو میو را نیز در لس‌آنجلس گشود.

تنها نقطه ضعف کیف‌های پرادا خشک بودن چرم‌های اون هست. ولی از لحاظ استایل بسیار خوب و جذاب هستند. برند میو میو هم خیلی از مال‌های بزرگ در کشورهای همسایه دارند. یکی از ابتکارهای خب پرادا تاسیس شعب میو میو هست که افراد عادی تر هم بتونن استفاده کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *