Taking too long? Close loading screen.
جی استایلیش
فرصتی برای بهتر دیده شدن شما

راهنمای گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام

راهنمای گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام

چطور از اینستاگرام در آمد داشته باشیم؟ جی استایلیش

تاکتیک های درآمد از اینستاگرام:

در این مقاله به روشها و تاکتیک های درآمد از اینستاگرام اشاره میشود. پیشنهاد ما به شما این است که برای خواندن این مقاله حتما از نوشته های قبل قسمت اول و دوم را مطالعه کنید و از آنها غافل نشوید.

 عکس های خود را بفروشید:

 این روزا سایت های که عکس ها در آن منتشر شده باشد بسیار زیاد شده است. اگر بلاگ یا هر نوع وب سایتی را اداره می کنید احتمال اینکه از این تصاویر استفاده کرده باشید بسیار زیاد است. اما این عکس ها بستگی به استراتژی شما دارد و نحوه عکاسی بسیار مهم هست. اگر شما آماتور هستید انتظار نداشته باشید که هزاران دلار ماهانه درآمد کسب کنید من یک عکاس حرفه‌ای نیستم ولی از ابزارهای استفاده می‌کنم که اطمینان حاصل کنم از نظر بصری بسیار میتونن جذاب باشن. ولی بسیاری از مشاغل وجود دارند که عکس ها را  آماده می کنند آنها را به فروش می رسانند.

 چهار نکته اساسی برای انتشار عکس در اینستاگرام وجود دارد. این چهار نکته به هیچ وجه آموزش عکاسی به حساب نمی‌آیند اما می توانید عکس های خود را به بهترین نحو به فروش بگذارید.

1. برندها برای اصالت و اعتبار ارزش زیادی قائل هستند:

 شما می توانید عکس هایی که برای نمونه کارهای ازدواج و مراسم های خاصی هستند را نگه دارید و طبقه بندی کنید. دراینستاگرام عکس های دنیای واقعی بیشتر طرفدار دارند. مدیران هنری، ناشران عاشق عکسهای هستند که در محیط‌های اجتماعی قرار دارند.

معمولاً در اپلیکیشن های عکاسی که عکس های اجتماعی گرفته شده باشد و استفاده کنند به یک فرد دارای ۵ سال سابقه ۶ دلار پرداخت می‌کنند.

2. فرمت مربع یا مسطتیل؟:

میتوانیم که اینستاگرام عکس ها را به صورت مربع در اپلیکیشن خود جای می دهد. مردم از لحاظ روانشناسی به آن عادت کرده‌اند. اما من توصیه می کنم روی عکس ها در قالب های افقی یا عمودی کلیک کنید عکس های مربعی معمولاً به عنوان کارهای یک عکاس در نظر گرفته نمی شوند یا بهتر بگویم از نظر یک عکاس حرفه ای به نظر نمی آید.

با داشتن یک عکس عمودی ممکن است تصویر برایتان کوچکتر به نظر بیاید اما حاوی جزئیات بیشتری هستند و فضای هنری بهتری به شما خواهد داد همچنین برای قالب های افقی هم به همین منوال است. شما می توانید اندازه های مختلف فیلم ها و عکس ها در اینستاگرام را به راحتی در گوگل سرچ کنید.

3. استفاده از مرزهای سفید یک هنرمند حرفه‌ای می‌داند

که در کجا می‌تواند و می‌خواهد توجه بیننده را متمرکز کند. این هنرمند می‌فهمد که چگونه از فضای خالی استفاده کند. حتی می توانید نحوه نمایش عکسهای خود را در پست هایی که نشر میکنید کنترل کنید اما به یاد داشته باشید که الگوریتم اینستاگرام تصاویر کوچک عکس های شما را به صورت مربع های برش خورده نمایش می دهد. برای درک بهتر از این موضوع می توانید به پروفایل خودتان در اینستاگرام رفته و عکس هایی که به صورت عمودی و افقی پست کرده اید را با بقیه عکسها که به صورت فرمت مربعی هستند مقایسه کنید.

4.تجربه عکس های مسطح و صاف:

 شاید باورش برای شما کمی سخت باشد که این نوع کس ها می تواند بهترین روش برای تبلیغ برند شخصی شما باشد از اقلام مختلفی است که روی یک سطح صاف از نمای بالا گرفته شده است.

اینستاگرام جی استایلیش

به نحوه عکسبرداری  خوب نگاه کنید: به گونه‌ای که از نظر بصری جذاب باشد یک سوم یک سوم پایین و مرکز به طور مساوی قرار گرفته است. پالت رنگ و زاویه عکس برداری شما نیز نقش حیاتی دارند. به یاد داشته باشید که در این مورد مجموعه از موارد نیست بلکه بیشتر در مورد ساخت یک روایت جذاب است حتی می توانید از متن و نوشته هم استفاده کنید.

جی استایلیش درآمد

نمونه موردی: چگونه میتوان با فروش عکسهای اینستاگرام خود در یک روز ۱۵ هزار دلار درآمد کسب کرد؟

 آرنولد یک عکاس تقریباً آماتور که حدود ۸ ساعت در خیابان‌های شهر نیویورک راه می رفت و با آیفون خود عکس میگرفت. من حتی نمی دانست که چگونه اجاره ماه آینده خود را پرداخت کند. یک روز در سی و چهارمین سالگرد تولدش به فکر فروش عکسهای اینستاگرام خود در قطع ۴ در ۶ شد. بنابراین نیمه‌شب پیامی ارسال کرد و از فالوورهای اینستاگرام به خود خواست که عکس هایی که برایشان بسیار جذاب است را اسکرین شات کنند و برای او ارسال کنند. انتظار چندانی نداشت که بتواند عکس های خود را بفروشد با این حال درخواست‌های ۱۵ هزار دلاری تا ۱۰۰۰ دلاری برای محبوب ترین عکس هایش دریافت کرد.

اگرچه ممکن است پرونده دانیل خارج از بحث ما باشد ولی این نشان‌دهنده این است که کسب درآمد در اینستاگرام واقعی است.

تاکتیک دوم

2.پست های اسپانسر شده

 پیش از این به این موضوع اشاره شد که یکی از متداول ترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام است. نکته قابل توجه این است که برای افرادی که بیش از ۷ میلیون فالوور دارند هر پست ۱۵۰ دلار حقوق دارد. ولی امروزه اکانتهای که چند صد  فالوور هم می‌توانند اسپانسر داشته باشند.

تاکتیک سوم

3.بازاریابی یا مارکتینگ از طریق منشن کردن دیگر اکانت ها

این قسمت شامل منشن های فوری در اینستاگرام است در واقع اکانت دیگری مشخصات پروفایل های دیگر را به اشتراک می گذارد به همین ترتیب با اینکار می توانم فالوور های خود را افزایش دهند و تبلیغات را برای مشاغل کوچک در وب سایت ها فراهم کند در ابتدا باید یک محصول که وابسته به اکانتی هست که می‌خواهید تبلیغ کنید داشته باشید و در ادامه به صورت عکس یا ویدیو هایی در پیج های خود انتشار دهید.

تاکتیک چهارم

4.فروش از فروشگاه های آنلاین

این می تواند بیشترین بازدهی را نیز برای شما رقم بزند. محصولات خود را در حساب اینستاگرام خود مشخص کنید پول بدست آورید.این چیزی است که من در مورد اینترنت دوست دارم.

*بدون این موارد فروشگاه اینترنتی راه نیندازید .

به نظر شما یک جنبه مهم در معامله تجاری چیست؟

 اعتماد

 تا زمانی که ارتباط واقعی با مخاطبان خود برقرار نکنید آنها را نمی‌توانید ترغیب به خرید کنید در اینجا چند پیوند قوی برای شما و مشتریانتان آورده شده.

 خود را به جای مشتری تان بگذارید:

شما باید به عنوان یک برند تجاری می‌خواهید محتوای ارسال کنید که به مخاطبان شما کمک کند تا به شما ارتباط برقرار کنند. برند Airbnb  برای به تصویر کشیدن سفرها و نزدیک شدن به افراد جدید در اینستاگرام خود دست به این کار زده است: آنها پست های جالب ولی خیلی ناچیز را از تصاویر خود به اشتراک می گذارند که حساب آنها را بسیار جذاب و انسانی تر و اجتماعی تر کرده است.

تاکتیک درآمد اینستاگرام

 آنها را به پشت صحنه کار خود ببرید:

 مردم را به شناخت از شما و نام تجاری خود وادار کنید. اگر میتوانید نشان دهید که چگونه محصولات خود را ایجاد می کنید و چگونه با افراد دیگر در تعامل هستید آنها را پست کنید مردم برای محتوای صادقانه و معتبر ارزش قائل هستند به همین دلیل این تصاویر می تواند در اینستاگرام بسیار پر بازدید باشد.

اینستاگرام جی استایلیش

 کاربران خود را به ایجاد محتوا وادارید:

 هیچ تأییدی برای شما بزرگتر از مخاطبان شما نیست که از طرف شما محتوا تهیه کنند می توانید از آنها بخواهید که برای شما عکس ها و ویدیوهای شان را بفرستند تا شما آنها را در اکانت خود نشر کنید.

 یک داستان بصری جذاب بگویید در مورد عکسی که گذاشتید داستان‌سرایی کنید و اگر این کار را مدام انجام دهید مخاطبان عاشق ان می شوند.

 یک فروشگاه در اینستاگرام راه اندازی کنید:

 از آنجا که اینستاگرام اپلیکیشنی است که در موبایل بیشتر استفاده می شود خرید های اینستاگرامی مشتری‌مداری بسیار پیچیده تر شده است چرا برای خود وبسایت نمی سازید و مشتریان را به خود وفادار نمیکنید؟

تاکتیک پنجم

مشاور بازاریابی در اینستاگرام شوید آیا می دانید که چگونه اولین بلاک خود را در وب سایت جی استایلیش نوشتم؟

 با رجوع مداوم به صفحه digg.

 این روزها رقابت در بین وب سایت های مختلف رقابت بسیار زیاد شده است که با استفاده از کلمات کلیدی آنها را به صدر جدول در سرچ گوگل می‌آورد جالب است بدانید که ۲۲ درصد ازصفحاتی که در حال حاضر در ده صفحه برتر هستند کمتر از یک سال قدمت دارند.

 رسانه‌های اجتماعی راهی بسیار مناسب برای تبلیغات تجاری شما هستند مخصوصاً اگر که شما استارتاپ هستید.

جی استایلیش اینستاگرام

آنچه تکان دهنده هست این است که ۴۹ درصد مشاغل دارای یک استراتژی رسمی و معینی نیستند حتی اگر که بیشترین هزینه‌ها هم صرف تبلیغات و اقتصادشان بکنند.

jstylish instagram

 تاکتیک ششم

 تخصص خود را در یک محصول به مخاطبان اینستاگرام خود بفروشید:

 شما هر آنچه که در اختیار دارید را می توانید دیجیتالی کنید هم از دوره‌های آموزشی ویدیویی کتاب های الکترونیکی و حتی وبینارها که شامل گفتگو هم می شود.  وقتی محتوای خود را در یک دوره عملی و دیجیتالی بسته بندی می کنید و آن را به فروش می رسانید مردم با احترام بیشتری با آن برخورد می‌کند و مایل به پرداخت هزینه به شما هستند. در واقع اینطور می توانید درسی روز ترافیک وب سایت خود را به دو برابر افزایش دهید.

اگر مشتاق به اشتراک دانش خود هستید و می‌خواهید که تخصص خود را به فروش برسانیم باید یک محصول دیجیتال را بسته بندی و به فروش برسانید 

فقط در اینجا امکان دارد که یک مشکل وجود داشته باشد.

 شما باید ابتدا مخاطب بسازید که به شما اعتماد کند و مایل به خرید از شما باشد در این مورد شما باید مخاطبان خود را در زمینه تخصص خود در اینستاگرام ایجاد کنید. بنابراین از این قیف که در پایین آورده شده است می توانید استفاده کنید و مراحل را به ترتیب طی کنید تا به فروش برسید

هرم درآمد اینستاگرام

سئو و سایر روشهای بازاریابی به آرامی نتیجه می دهند. اگر می دانید که هدف نهایی شما فروش دوره ای در مورد مهارت خاص است ، پس می توانید نام تجاری خود را با سرعت بیشتری در اینستاگرام راه اندازی و بسازید.

فقط با دنبال کردن استراتژی های بازاریابی اینستاگرام که در مقاله بالا به اشتراک گذاشتم ، محتوا ارسال کنید و مخاطبان درگیر خود ایجاد کنید.

در قسمت بعدی:

اکنون که پتانسیل عظیم اطلاعاتی را درک کردید ، اجازه دهید مرحله بعدی را برای شما بازگو کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *