Taking too long? Close loading screen.
جی استایلیش
فرصتی برای بهتر دیده شدن شما

راهنمای گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام

راهنمای گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام

جی استایلیش اینستاگرام

چگونه میتوان فالوور های قابل توجهی در اینستاگرام پیدا کرد که انتظار شما را را به حداکثر برساند؟

پیشنهاد میکنیم که قبل خواندن این مقاله حتما قسمت قبل را مطالعه کنید .. این دو مقاله با هم کارایی دارد و به تنها کاربردی ندارد.

کسب درامد اینستاگرام

 اگر شما بازاریاب فصلی و دوره ای هستید از خواندن این صرف نظر کنید.

 ساخت شعار کسب درآمد در اینستاگرام ساز و کار سریع جدید در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید و از آنها پیروی کنید.

1.قسمت بیوگرافی خود را در اینستاگرام به بهترین نحو پر کنید بهتر است که از لینک وب سایت هم استفاده کنید. کسب و کار تازه شروع کرده اینستاگرام باید پست های استراتژیکی  بگذارد.یعنی چی؟

 قسمت بیوگرافی  یک قطعه دارزشمند در اینستاگرام به حساب می آید. جایی است که شما نمایی از خود و حساب کاربری شما به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید. بنابراین متن خود را ساده، واضح و مستقیم بگویید.

سه جنبه مهم در این قسمت وجود دارد که انجام دادن آنها ضروری است:

 برای حساب کاربری خود شماره تلفن ارائه دهید. از شکلک ها وایموجی ها  غافل نشوید. زیرا که آنها باعث نزدیک شدن بازدیدکنندگان به شما می شود.  لینک‌های داخل بیو بسیار قدرت مند هستنداز لینک های قابل کلیک در اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام جی استایلیش

همچنین می توانید خلاقیت و شخصیت خود را در بیو نشان دهید. اگر جذاب و به یادماندنی باشد افراد حتماً دکمه دنبال کردن را فشار می‌دهند. همچنین نام و آرم تجاری خود حتماً باید به صورت یک تصویر واضح و با کیفیت باشد.چرا؟

 خوب این یک پلتفرم  بصری است بازدیدکنندگان می خواهند که شما را به صورت یک تصویر و یک صورت به یاد داشته باشند.

2.مرتبا پست ارسال کنید

شما باید در حساب کاربری اینستاگرام خود مکرر پست بگذارید زیرا که باید با بازدید کنندگان خود در ارتباط باشید. دقیقا مثل این میمونه که شما همیشه با خانواده خودو دوستان در ارتباط هستید. چگونه این کار را انجام می دهید؟ به طور منظم با آنها معاشرت میکنید و هر آنچه که در زندگی خود اتفاق افتاده است را به اشتراک میگذارید. حتی اگر هم از آنها خبری نداشته باشید به طور فعال خودخواسته آنها در تماس هستید. اینستاگرام هم به همین ترتیب است که تعاملات شما را گسترش می‌دهد.

آنچه که مشهود است حساب های اینستاگرام در واقع برای ارسال پست هر روزی وقت نمی گذارند. فقط کافی است برای فعال شدن در اینستاگرام وقت بگذارید.

اینستاگرام جی استایلیش

شما نباید اجازه بدهید که مکالمه بدون پیگیری انجام شود.  حتی می توانید از هشتگ ها استفاده کنید و فالوور های خود را برای ارسال محتوا بیشترکنید. چقدر که محتوای خود را بیشتر کنید باعث اعتبار و وفاداری برند شما در دید بازدیدکنندگان می‌شود.

درآمد اینستاگرام

همچنین ارسال پست منظم ضروری است، زمان پست هم مهم هست. بر اساس تحقیقاتی که جدیدا انجام شده است داده می شود که تعطیلات کاری و زمانی که افراد  صبح و عصرصبح و عصر در رفتو آمد هستند پست ها را ارسال کنید.

روزهای هفته در مقایسه با آخر هفته ها حساب کاربری شما تعامل کمتری به بازدیدکنندگان خود دارد ولی با این حال شما حتماً پست ها را منظم ارسال کنید.

درآمد اینستاگرام
جی استایلیش

3.با هر پست از هشتگ های مربوطه استفاده کنید و ذکاوت خود را در زیرنویس ها نشان دهید.

هشتگ ها از سال 2007 در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای خوشه بندی یا دسته بندی پست هایی با موضوع مشابه وجود داشته اند. و در اینستاگرام بسیار خوب کار می کنند. این پلتفرم به شما امکان می دهد تا 30 پست هشتگ (تعداد بسیار زیادی) در هر پست اضافه کنید.

من توصیه می کنم در هر پست بین 10 تا 15 هشتگ استفاده کنید. عنوان متن را اضافه کنید تا متن بیشتری به پست شما اضافه شود. حتی اگر در اولین نظر هشتگ اضافه کنید ، اینستاگرام آنها را انتخاب می کند.

نمی توانید از هشتگ تصادفی استفاده کنید. همیشه ارتباط و رقابت را در نظر بگیرید.

هشتگ های معمول استفاده شده را پیدا کنید و تعداد پست های موجود برای یک هشتگ خاص را ببینید.

مثلا # بازاریابی(marketin) هنگام نوشتن این هشتگ، 11،294،699 پست داشته است. پس از بررسی تعداد پست ها و جمع آوری هشتگ ها ، من به شما توصیه می کنم 3 دسته کم رقابت ، متوسط ​و رقابت بالا ایجاد کنید. یک صفحه گسترده ایجاد کنید و تحقیقات خود را وارد کنید.

که در آن کمتر از 12k پست کم رقابت ، 12k تا 100k پست متوسط ​​است و بیش از 100k به عنوان رقابت بالا طبقه بندی می شود.

هشتگ جی استایلیش

هنگام به روزرسانی ، از هشتگ از هر 3 دسته استفاده کنید. به این ترتیب شانس بیشتری خواهید داشت تا در نتایج هشتگ های کم رقابت در حالی که با هشتگ های با رقابت بالا مواجه می شوید ، بالاتر ظاهر شوید.

در مرحله بعد، بیایید زیرنویس ها یا همان کپشن‌ها را بررسی کنیم.

شما برای خلاقیت ، داستان پردازی و نشان دادن شخصیت برند خود حدود 2000 کارکتر میگذارید. مقررات و قانونی در کار نیست. شما باید مخاطبان خود را بشناسید و تجربه کسب کنید.

حتی چند کلمه و یک شکلک می توانند زمینه را برای پست شما مهیا کند.

تولید محتوا جی استایلیش

یا می توانید توضیحات بیشتری نشر کنید و حقایق مربوط به پست خود را مانند پیج Nat Geo بگویید کاملا در مورد عکس توضیح میدهد.

علاوه بر این ، من به شما توصیه می کنم با ایموجی ها بازی کنید و از @ برای ذکر پیج به سایر کاربران اینستاگرام استفاده کنید.

“(all to action) اصطلاح بازاریابی برای هر حرفه‌ای است که برای پاسخ سریع یا تشویق فروش فوری طراحی شده است. CTA اغلب به استفاده از کلمات یا عباراتی گفته می شود که می توانند در اسکریپت های(نوشته‌ها) فروش ، پیام های تبلیغاتی یا صفحات وب گنجانده شوند ، که مخاطب را مجبور می کند به روشی خاص عمل کند.”

4. کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید

از آنجایی که اینستاگرام نمایش محتوا را به ترتیب زمان متوقف کرده است ، شما نمی توانید با ارسال محتوای متوسط  و رو به پایین خیلی عالی به نظر آیید. رقابت در این سیستم زیاد است:

80٪ اینستاگرامرها شغلی را دنبال می کنند (این بدان معنی است که شما برای جلب توجه با آنها می جنگید و کار سختی را پیش رو دارید)

اگر این دو مورد را رعایت نکنید به مشکل بر میخورید:

1.تصاویر با کیفیت پایین: این یک پلت فرم بصری است ، بنابراین تصاویر تار و بدون روتوش برای مخاطبین جذاب نیستند.

2.معرفی کردن محصولات تکراری: مردم از اینستاگرام استفاده می کنند تا دید جدیدی از زندگی دوستان و خانواده خود را بدست آورند. آنها همچنین می خواهند جنبه معتبر مارک ها را ببینند نه اینکه با پیشنهادهای تبلیغاتی بمباران شوند.

5.با تولید محتوای ویدیویی برجسته شوید

فیلم ها یک قالب غنی برای ارتباط تصویری هستند. این یک روش عالی برای افزودن محتوایی خوب به داستان سرایی شماست. همانطور که قبلاً می دانیم ، سال 2017 سال بازاریابی ویدیویی بود و اوجش از آن سال شروع شد. نکته خارق العاده این است که شما می توانید از طریق اپلیکیشن های دیگر در اینستاگرا نشر دهید، فیلم های قبلاً گرفته شده را در برنامه های دیگر خارج از Instagram ویرایش کنید و بارگذاری کنید ، صدا اضافه کنید ، یا آن را ساده نگه دارید. به یاد داشته باشید که این یک شبکه اجتماعی است. مردم انتظار محتوای بیش از حد رسمی را ندارند.

6.ایجاد رابطه با اینفولوئنسرها و سایر مشاغل

وقتی کار را شروع می کنید ، ارسال محتوای با کیفیت بیشتر و استفاده از زیرنویس ها و کپشنهای جذاب شما را تا آنجایی که می خواهید می برد. آنها به پیج شما سر میزنند تا اطمینان حاصل کنند که حساب شما ثابت نمی ماند و همیشه در حال فعالیت است. اگر می خواهید سریع رشد کنید ، برای جلب توجه از اینستاگرام به کمک خارجی نیاز دارید. شما باید روابط را با کاربران قدرت در جایگاه خود گسترش دهید و نفوذ آنها استفاده کنید.

“اکنون دو روش برای انجام این کار وجود دارد:”

اولین کار منشن کردن پیج های دیگر در برابر منشن کردن شما (S4S) است. طبق این استراتژی ، شما حساب های اینستاگرام را در جای خود جستجو می کنید و از آنها می خواهید در ازای اشتراک گذاری حساب های خود ، پست های شما را به اشتراک بگذارند.

راه دوم خرید منشنهای اینستاگرامی است (که همچنین راهی برای کسب درآمد است).

بسیار خوب ، اکنون که استراتژی بازاریابی کاهش یافته است ، بیایید بررسی کنیم چگونه می توانید از Instagram درآمد کسب کنید.

این موضوع برای قسمت بعدی این مقاله هست اگر از این مقاله استفاده کردید حتما و لطفا این نوشته رو به اشتراک بگذارید شاید بعضی از دوستان شما نیازمند به این مقاله باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *